Vă mulțumim pentru interesul acordat MarketPlace-ului nostru!
Pe site-ul nostru, puteți găsi produse vândute de PlussCom Europe, precum și produse vândute de terți prin platforma noastra de Marketplace.
Metoda de livrare este determinată de vânzătorul produsului.
1.Daca veti cumpara de la un vanzator PlussCom Europe, ar putea sa fie utuizati mai mulți transportatori pentru livrările acestor produse, acești transportatori fiind aleși în funcție de cantitatea sau tipul de produse pe care le-ati cumpărat și de destinația către care se face livrarea si carea ar putea fi GLS sau DPD.
2.Vânzătorii externi care vand impreuna cu noi pe Marketplace pot utiliza o gamă largă de metode de expediere. După livrarea comenzii, veti vedea informațiile de localizare încărcate de vânzătorul extern în e-mailul de confirmare a expedierii.
Dacă doriti să știti înainte de a plasa o comandă care dintre transportatori este utilizat, va rugăm să contactati vânzătorul extern direct, folosind formularul de contact de pe pagina produsului.
Odată ce ați plasat deja o comandă, nu mai este posibil să vă schimbați adresa.
Vă rugăm să ne contactați la Serviciul clienti.
Când ați comandat un produs mare, este posibil ca comanda să fie expediată pe un palet.
Curierul ar putea sa va contacteze în termen de 2-9 zile lucrătoare pentru a stabili exact modul de livrare.
Nota: paleții pot fi amplasati, la cerere, in interiorul cladirii, cu costuri suplimentare.
Informațiile cele mai actualizate despre starea expedierii pot fi găsite pe portalul de urmărire al curierului cu care a fost expediata marfa. Aceste informatii le puteti obtine cu ajutorul cu codul de urmărire primit pe e-mailul dumneavoastră. La expedierea pe paleți, transportatorul vă va contacta în 2-9 zile lucrătoare.
Dacă comandați mai multe produse, este posibil să primițimai mai multe colete în zile diferite. Dacă comandați produse de la alți vânzători de pe platforma dar diferiti de PlussCom Europe, vânzătorul rspectiv, este cel care vă va trimite un e-mail cu informații suplimentare de livrare.
Ne pare rău să auzim că articolul tău a ajuns deteriorat. Poți contacta echipa noastră de la Serviciul Clienți . Aceasta te poate ajuta în legătură cu solicitarea ta. Dacă poți trimite, de asemenea, imagini detaliate, te putem ajuta cât mai repede posibil.
Ne pare rău să aflăm că îți lipsesc piese din produs și am dori să te ajutăm.
Te rugăm să contactezi serviciul nostru clienți pentru rezolvarea problemei.
Dacă ai comandat un produs de la vanzatorul PlussCom Europe si lipsesc părți din produsul tău, poți identifica și poți solicita cu ușurință piesele lipsă din contul tău.
Accesează „Comenzile mele” și fă clic pe butonul „Descarcă lista de piese” acolo unde acesta exista.
Te rugăm să contactezi direct vânzătorul extern folosind formularul de contact din contul PlussCom.
Daca ai plasat o comandă la un vânzător de pe marketplace, ca vizitator
Poți intra în contact cu echipa Serviciului clienți, care te poate ajuta.
În cazuri foarte rare, nu putem livra un produs și trebuie să anulăm o comandă.
Cele mai întâlnite motive sunt:
Ne pare rău să aflăm că nu ai primit o comandă completă. Ne propunem să trimitem comenzile cât mai curând posibil. Uneori acest lucru înseamnă că pachetul tău va sosi în părți separate.
Daca ai comandat prin Vanzatorul PlussCom Europe poți urmări livrarea diferitelor pachete pe portalul de urmărire. Informațiile despre livrare apar în termen de 72 de ore. Poți găsi informații despre portalul de urmărire în email-ul tău.
Dacă în termen de 72 de ore nu apar informații pe portalul de urmărire al curierului, poti să contactezi iar noi vom incerca sa va furnizam informatii de la curier.
Ultimul update - Mag 05, 2023