FAQ - Achizitii

ACHIZIȚII - Cum poti comanda:

1.Cum poți comanda din magazinul online?

Adaugați produsele în coș folosind butonul „Adaugă în coș”. Dacă plasați comanda
în timp ce sunteți autentificat pe 
contul PlussComEU, poteți comanda si mai repede. De asemenea, este
posibil să comandați fără cont. În acest caz, avem nevoie de câteva informații suplimentare în procesul de
comandă, pentru a finaliza comanda.

Pași pentru a comanda pe PlussCom Europe

  1. Adăugați produsele în coș folosind butonul "Adăugați în coș",
  2. Accesați butonul "Coș" în colțul din dreapta sus și faceți clic pe butonul pentru a finaliza comanda,
  3. Adăugați datele dvs. personale,
  4. Scegli il metoda de plata dorita,
  5. Verificați comanda,
  6. Plătiți pentru comanda dvs.

 

Odată terminată comanda, veți primi un e-mail de confirmare iar coletul vă va fi trimis in cel mai scurt timp!

2.Îmi pot modifica comanda?

Odată ce plata a fost finalizată, din păcate nu mai este posibil ca utilizatorul să modifice comanda
singur.  Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată, Customer-service vă poate ajuta să modificați comanda, dar numai în anumite situații.

3.Îmi pot anula comanda?

Ne propunem să vă livrăm comanda cât mai curând posibil. De aceea puteți anula comanda dvs.
doar până la momentul când a fost procesată pentru expediere. Puteți lua legătura cu
Customer-service  pentru a încerca să anulați comanda.

 

Nota: nu este posibil să anulați un singur articol din comanda dumneavoastră.

4.Ce este un vânzător marketplace?

Un vânzător pe MarketPlace este un vânzător extern care utilizează site-ul nostru web pentru a-și vinde produsele.

Dacă aveți o întrebare despre un produs pe care l-ați comandat de la un vânzător de pe piață, îl puteți contacta printr-un link din e-mail.

ACHIZIȚII - Cum poti comanda:

5.Cât timp va dura până îmi primesc comanda?

Adaugă produsele în coș folosind butonul „Adaugă în coș”. Dacă plasați comanda în timp ce sunteți conectat la contul de pe PlussComEU, poteți comanda si mai repede. De asemenea, este posibil să comandați fără cont. În acest caz, avem nevoie de câteva informații suplimentare în procesul de comandă pentru a finaliza comanda.

Pași pentru a comanda pe PlussCom Europe:

  1. Adăugați produsele în coș folosind "Adaugă in coş".
  2. Accesați butonul "Cos" în colțul din dreapta sus și faceți clic pe buton pentru a finaliza comanda.
  3. Adaugati  datele dvs. personale
  4. Scegli il metoda de plata pe carte o doriti.
  5. Controlati comanda.
  6. Platiti comanda.

 

Odată terminată comanda, veti primi un e-mail de canfirmare iar coletul iti va fi trimis in cel mai scurt timp!

6.Pot avea factura la momentul comenzii?

Odată ce plata a fost finalizată, din păcate nu mai este posibil ca utilizatorul să modifice singur comanda.

Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată  Serviciul Clienti ar putea sa va ajuta să schimbați comanda.

7.Care este starea comenzii mele? Nu am primit e-mail de confirmare.

Ne propunem să vă livrăm comanda cât mai curând posibil. De aceea, vă puteți anula comanda numai până când aceasta a fost procesată pentru expediere. Puteți lua legătura cu  Serviciul Clienti   pentru anularea comenzii.

Nota: nu este posibil să anulați un singur articol din comanda dumneavoastră.

8.Am primit un e-mail de notificare de anulare ...

... fără a anula comanda.

Motivul pentru care ați primit un e-mail de anulare a comenzii poate varia:

  • Adresa de livrare este incorectă. In acest caz veți primi un e-mail cu o solicitare de corectare. Dacă nu este furnizat niciun răspuns, cu o adresă validă, comanda va fi anulată. 
  • Unul dintre produsele pe care le-ați achiziționat este epuizat. În acest caz, dacă nu ați primit deja un e-mail cu o propunere alternativă de la noi, atunci luați legătura printr-un nou bilet sau prin e-mail cu o sugestie pentru un alt produs sau pentru o rambursare parțială sau, alternativ, primiți un voucher pentru a fi utilizat cu următoarea achiziție. 

Ultimul update - Mag 05, 2023