Adaugați produsele în coș folosind butonul „Adaugă în coș”. Dacă plasați comanda
în timp ce sunteți autentificat pe contul PlussComEU, poteți comanda si mai repede. De asemenea, este
posibil să comandați fără cont. În acest caz, avem nevoie de câteva informații suplimentare în procesul de
comandă, pentru a finaliza comanda.
Pași pentru a comanda pe PlussCom Europe
Odată terminată comanda, veți primi un e-mail de confirmare iar coletul vă va fi trimis in cel mai scurt timp!
Odată ce plata a fost finalizată, din păcate nu mai este posibil ca utilizatorul să modifice comanda
singur. Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată, Customer-service vă poate ajuta să modificați comanda, dar numai în anumite situații.
Ne propunem să vă livrăm comanda cât mai curând posibil. De aceea puteți anula comanda dvs.
doar până la momentul când a fost procesată pentru expediere. Puteți lua legătura cu
Customer-service pentru a încerca să anulați comanda.
Nota: nu este posibil să anulați un singur articol din comanda dumneavoastră.
Un vânzător pe MarketPlace este un vânzător extern care utilizează site-ul nostru web pentru a-și vinde produsele.
Dacă aveți o întrebare despre un produs pe care l-ați comandat de la un vânzător de pe piață, îl puteți contacta printr-un link din e-mail.
Adaugă produsele în coș folosind butonul „Adaugă în coș”. Dacă plasați comanda în timp ce sunteți conectat la contul de pe PlussComEU, poteți comanda si mai repede. De asemenea, este posibil să comandați fără cont. În acest caz, avem nevoie de câteva informații suplimentare în procesul de comandă pentru a finaliza comanda.
Pași pentru a comanda pe PlussCom Europe:
Odată terminată comanda, veti primi un e-mail de canfirmare iar coletul iti va fi trimis in cel mai scurt timp!
Odată ce plata a fost finalizată, din păcate nu mai este posibil ca utilizatorul să modifice singur comanda.
Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată Serviciul Clienti ar putea sa va ajuta să schimbați comanda.
Ne propunem să vă livrăm comanda cât mai curând posibil. De aceea, vă puteți anula comanda numai până când aceasta a fost procesată pentru expediere. Puteți lua legătura cu Serviciul Clienti pentru anularea comenzii.
Nota: nu este posibil să anulați un singur articol din comanda dumneavoastră.
... fără a anula comanda.
Motivul pentru care ați primit un e-mail de anulare a comenzii poate varia:
Ultimul update - Mag 05, 2023